002 : rant

By faten.banana - October 24, 2015

Assalammualaikum ._.

Bila aku kembali menulis selepas beberapa lama berhenti dari post sebarang entri setiap minggu, aku mula fikir semula satu benda;

Apa yang aku rant(s) selama ni?

Lulz.
Aku takrasa apa yang aku dulu selalu rasa. Adakah ini bermakna aku dah membesar jadi manusia yang dah memakan segala emosi? Adakah aku sebenarnya sudah matang? Dewasa? /muntah darah/ Lulz, even adults do have emotions. Dimana dah aku sumbang segala emosi yang macam taknak pergi dulu - yang macam beban? Aku terfikir, masih memikir.

Again. Entah kenapa, aku sebolehnya cuba taknak menyentuh sangat isu lepas bila bercakap dengan orang-orang yang aku pernah kenal which they kinda resurface back after such a long time yang buat aku bercakap ni ;-;

"Kau ingat lagi?" - J

I guess, as long as it's a good memories - why not? People grown-up, their thought and ways of thinking changed - and yeah you got no hold of that :) Sekarang, aku rasa macam adik kecik yang bercakap dengan senior, dengan mereka yang sedang work on their dream. You somehow get inspired by them, and it's good when you have someone who you can always refer to.




  • Share:

You Might Also Like

2 comments