010: path

By faten.banana - January 06, 2016




"Work hard on something you love doing, find what makes you happy. I think if you work hard on that, then, you will be going to the right direction, you will heading the way you want to be heading." - Willy Darbyshire

Assalammualaikum

Alkisah - aku sebenarnya dahberhenti mempersoalkan sama ada aku berada di jalan yang betul-betul aku nak atau apa. Sebab, atlast aku dahmula rasa tamak nakbelajar kah kah ;-; Aku nakbelajar literature, pada masa yang sama aku nak jugak belajar linguistics ._. Aku dahmula lupa betapa campingnya aku, but yeah, don't let weakness holding you from doing something you cherish.

Minat mengatasi bakat, mohon ingat Fatin.

Dan rasa manisnya bila kau usaha untuk capai sesuatu bila kau tiada kebolehan yang naktampung kau berdiri. Lain, wa cakap lu. Hahahahaha. I am not gifted neither in writing nor in presenting myself confidently. Tapi dengan menulis, I found comfort - teruk mana sekalipun, aku pejamkan je kesalahan itu. 

Ah, itu membuatkan aku teringat dengan pensyarah yang point out my grammatical mistakes (ye, with s) bila aku tanya jawapan aku betul ke idok. Ahur, working on that sir.

Orang yang banyak jatuh ni tahu rasa sakit tau, Em. Yang belum jatuh lagi, jatuh ah sekali sekala. Eh? Takdelah, aku doakan korang gagah berdiri :D 

It's time to get your shit together.
Lulz

Dan aku rasa nak post something in regards of the course I am currently pursuing in.
Foundation In English Language [BENL]
Nanti ah. Hiks.

Adios!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments